5 claus de màrqueting digital per a startups

5 claus de màrqueting digital per a startups

Toni Dopico

Toni Dopico

Màrqueting digital

COMPARTEIX AQUEST POST

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Primer de tot, felicitats! Segur que l’haver llançat la teva pròpia empresa al món no ha estat tasca fàcil. Has invertit el teu temps i diners en ella, i el seguiràs fent si el que vols és arribar a l’èxit.

El màrqueting digital és una eina imprescindible per a qualsevol startup, i l’estratègia a seguir dependrà de la fase de maduresa en què es trobi.

A continuació, tens 5 tips per desenvolupar amb èxit una estratègia de màrqueting digital per a startups.

PD: Tot i que l’escenari ideal sigui que compleixis els següents punts, la inversió en cada un d’ells dependrà dels hàbits digitals del teu públic objectiu.

1. Tingues cura del posicionament SEO del teu web

Com ja hauràs sentit per aquí, el SEO és la disciplina que ens permet que la teva web escali posicions a Google i altres motors de cerca.

Tant en el cas que tinguis una marca amb certa notorietat, com si és encara desconeguda per al teu públic objectiu, comptar amb una estratègia SEO és molt important.

Moltes startups tenen un pressupost molt limitat i la necessitat de construir una base de dades de clients. Per ajudar al teu projecte a enlairar-se, ha d’aconseguir certa visibilitat en línia.

Una bona estratègia SEO t’ajudarà a construir un tràfic estable cap al lloc web de la teva startup, basat en les principals keywords que el teu potencial client utilitza per buscar un producte com el teu.

D’aquesta manera, també cobreixes les recerques branded que es realitzen amb keywords que incloguin el teu nom de marca.

2. Sigues excel·lent en la gestió de les xarxes socials

Una presència online ben executada és un element decisiu per a un negoci que encara està enlairant.

De fet, per a moltes startups és una de les primeres tàctiques a realitzar dins d’una estratègia digital, ja que la primera forma de contacte de l’usuari amb el negoci sol produir-se a través de xarxes socials.

Per aquest motiu és tan important comptar amb un perfil complet, que transmeti seguretat i transparència als usuaris que acaben de trobar-te a través d’aquest canal.

Contingut visualment atractiu, propostes de valor clares i un community management actiu i integrat amb la identitat de l’empresa són les claus en el creixement de la base de clients, sobretot en la seva etapa més inicial.

3. Fes ús del videomarketing

L’usuari mitjà consumeix uns 66 minuts de continguts audiovisuals al dia. Les hores a YouTube s’han incrementat gairebé el doble en els últims anys.

A més, els formats livestreaming d’Instagram, Facebook o Twitter permeten a les empreses connectar amb la seva audiència a temps real, o millor dit, que les persones darrere d’una startup connectin amb les persones interessades en comprar els seus productes.

Tingues en compte aquest format en els teus plans de contingut, perquè ja està arrasant i ho seguirà fent: webinars, IG vídeo, tutorials a Youtube …

4. Cuida la teva imatge corporativa

En el cas d’una empresa amb model startup és molt important tenir una bona personalitat de marca, la direcció seguiran la resta d’accions d’estratègia digital que facis.

La imatge corporativa ha de alinear-se amb els valors que vols transmetre amb el teu negoci, i es porta a terme a través de tots els nivells.

5. Arriba ràpidament al teu públic objectiu amb campanyes paid en xarxes socials

Els anuncis en les plataformes publicitàries de les principals xarxes socials poden resultar un gran aliat a l’hora d’arribar a la teva audiència de forma accelerada.

És important remarcar que és necessari el disseny d’una estratègia de ads segons la fase startup i l’objectiu que vulguis aconseguir. La plataforma publicitària de Facebook Ads és la més utilitzada, i té un ampli ventall d’opcions per a dissenyar campanyes molt avançades.

¿Que vols donar a popularitzar la teva marca quan és encara desconeguda? Inverteix en una campanya de descobriment a través de les xarxes socials on tingui presència teu públic. O potser vulguis aconseguir leads altament qualificats. ¡Intenta-ho amb una campanya d’obtenció de leads.

FONT: MONSTERDIGITAL.AGENCY

Si vols que et donem un cop de mà amb l'estratègia de màrqueting digital de la teva startup, estarem encantats d'ajudar-te.

PARLEM
Contacte

Truca’ns als telèfons:

o omple el següent formulari:

INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES DE RONINESTUDI. Finalitats: Facilitar-un mitjà perquè pugui posar-se en contacte amb nosaltres i contestar les seves sol·licituds d'informació, així com enviar-li el nostre butlletí comercial i comunicacions informatives que puguin ser del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics, en cas d'acceptar la casella corresponent. Legitimació: El seu consentiment exprés, l'execució de la relació precontractual o contractual mantinguda amb vostè i l'interès legítim de Roninestudi. Destinataris: La informació proporcionada podrà ser compartida amb la nostra base de dades d'emmagatzematge i tercers proveïdors que ens ajuden en la prestació dels serveis. Drets: Podeu retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com sol·licitar l'accés, rectificació, limitació, supressió, i / o portabilitat de les seves dades a l'adreça de correu electrònic info@ronin.cat. Informació Addicional: Podeu ampliar la informació a l'enllaç de Política de Privacitat .

COMPARTEIX AQUEST POST

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

També et poden interessar ...

Subscriu-te a la nostra newsletter

Hello!

Login to your account