5 claus de màrqueting digital per a hotels

5 claus de màrqueting digital per a hotels

Cristina Mayordomo

Cristina Mayordomo

5-claus-de-marqueting-digital-per-a-hotels

COMPARTEIX AQUEST POST

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

El màrqueting digital per a hotels s’està convertint en una necessitat cada cop més gran a mesura que passa el temps.

El 88% d’usuaris afirma que prefereix reservar habitacions d’hotel a través d’internet en lloc de fer-ho a través d’agències de viatges, i aquest fet fa que les regles del joc canvien radicalment la manera de fer màrqueting en el sector hoteler.

L’usuari té el poder: ara, a través del dispositiu mòbil és possible comparar preus i hotels a diferents districtes d’una mateixa ciutat des de gran varietat de plataformes online com Booking o Trivago.

En resum, el màrqueting digital per a hotels et permet arribar a l’usuari final abans que els teus competidors, i per tant, augmentar el nombre de reserves que rep el teu hotel.

A continuació, les 5 claus del màrqueting digital per a hotels.

1. Optimitza el SEO del web del teu hotel

El SEO és la disciplina clau gràcies a la qual pots fer escalar posicions al teu web a Google, mitjançant una estratègia de keywords i optimització de pàgines ben executada.

El problema és que hi ha webs i blocs molt grans competint per les keywords amb més volum de recerques, així que caldrà realitzar una estratègia més específica de long tail keywords (paraules clau compostes).

L’objectiu d’això és que intentis maximitzar el nombre de reserves que es realitzen des del teu web, per evitar que el gran percentatge de reserves es realitzi des d’altres plataformes en línia (que es porten una comissió).

2. El disseny web del teu hotel deu ser mobile friendly

La majoria de reserves en hotels es realitzen des d’un dispositiu mòbil. Només per aquest motiu, la teva web ha d’estar perfectament adaptada a les pantalles dels smartphones. Això s’aconsegueix mitjançant un bon disseny web (ho sentim, si la teva web no compta amb una versió mòbil el 2019, no tens una bona web).

A més, ha de ser tremendament fàcil navegar a través d’ella i aconseguir realitzar una reserva. Per tant, ha d’estar dissenyada per afavorir les conversions entre els usuaris.

3. Crea contingut de qualitat al bloc de l’hotel

Copsar trànsit per a la teva web hauria de ser una de les principals prioritats dins de la teva estratègia de màrqueting en línia. Com aconseguir-ho? Doncs creant una estratègia de continguts de qualitat al bloc, amb una clara orientació SEO i un timing de publicació regular.

Hi ha moltes temàtiques en les que pots inspirar-te per crear continguts al bloc del teu hotel: això sí, han de ser escollides mitjançant un keyword research per constatar que aquestes paraules tenen recerques i, per tant, poden atreure trànsit.

4. Activa les xarxes socials del teu hotel

El creixent ús de les xarxes socials per part dels usuaris ha fet que es converteixin en el canal ideal per establir converses amb ells, mostrar-los ofertes i altres continguts interessants, i, en definitiva, motivar-los a fer una reserva al nostre hotel.

Instagram és la xarxa social amb més potencial de creixement del moment, i per la seva tipologia de contingut visual, és ideal per a un negoci com un hotel: et permet mostrar com de boniques són les seves instal·lacions, el servei, les activitats turístiques que podrien realitzar els hostes per la zona de l’hotel …

A més, ¿has sentit parlar dels social ads? Es tracta de les campanyes de publicitat en xarxes socials. Amb elles pots impactar a aquells usuaris amb un perfil el més semblant possible als potencials clients del teu hotel, amb diferents objectius.

5. Treu-li partit a Google My Business

Google My Business és una eina gratuïta que et permet treure-li un partit increïble al teu estratègia de màrqueting en línia. Te’n recordes de la fitxa de Google que apareix a la dreta del cercador quan fas una cerca a Google? Aquesta és la teva fitxa de Google My Business, i és molt important que tinguis un total control sobre ella.

El motiu principal és que és el primer que veuen els usuaris que busquen keywords relacionades amb el teu hotel, així que el millor és tenir-ho optimitzat i amb totes les dades al dia.

Des d’aquesta fitxa, els usuaris poden veure el nom del teu hotel, totes les dades de contacte, donar-li al botó per accedir al motor de reserves, la seva ubicació a Google Maps, horaris, i, molt important, ressenyes de clients.

Com has pogut veure, si és possible augmentar les vendes de les habitacions del teu hotel mitjançant una estratègia de màrqueting en línia ben executada. Si t’agradaria que des de la nostra agència Roninestudi t’ajudem amb l’estratègia digital del teu Hotel, estarem encantats d’escoltar més sobre el teu projecte.

Ens agradaria saber més del teu projecte.

PARLEM
Contacte

Truca’ns als telèfons:

o omple el següent formulari:

INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES DE RONINESTUDI. Finalitats: Facilitar-un mitjà perquè pugui posar-se en contacte amb nosaltres i contestar les seves sol·licituds d'informació, així com enviar-li el nostre butlletí comercial i comunicacions informatives que puguin ser del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics, en cas d'acceptar la casella corresponent. Legitimació: El seu consentiment exprés, l'execució de la relació precontractual o contractual mantinguda amb vostè i l'interès legítim de Roninestudi. Destinataris: La informació proporcionada podrà ser compartida amb la nostra base de dades d'emmagatzematge i tercers proveïdors que ens ajuden en la prestació dels serveis. Drets: Podeu retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com sol·licitar l'accés, rectificació, limitació, supressió, i / o portabilitat de les seves dades a l'adreça de correu electrònic info@ronin.cat. Informació Addicional: Podeu ampliar la informació a l'enllaç de Política de Privacitat .

COMPARTEIX AQUEST POST

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

També et poden interessar ...

Subscriu-te a la nostra newsletter

Hello!

Login to your account